Business
Læser nu
Adobe og industriens første
0

Adobe og industriens første

Skrevet af: Jan Eskildsen15. november 2017
Print Friendly, PDF & Email

Adobe har annonceret deres globale “Experience Business” kampagne, en stor cross-media annoncekampagne, som skal gennemføres udelukkende gennem en programmatisk platform. Kampagnen skal understrege Adobes tro på, at dyb intelligens og fantastisk design er afgørende, hvis der skal skabes overbevisende oplevelser, der kan hjælpe varemærker til at skille sig ud.

Deltagende varemærker (brands) omfatter Caesar’s Entertainment, Carnival Corporation, Franke Group, Holland America Line, Pandora, Prinsesse Cruises, Sydney Opera House, UBS og T-Mobile.
Den første udrulning af kampagnen er planlagt for USA, U.K. og Tyskland fra 13. november.

Adobes “Experience Business” kampagne købes 100 procent programmatisk gennem Adobe Advertising Cloud, en del af Adobe Experience Cloud, og vil bringe den fulde kraft af branchens mest gennemskuelige platform for reklamestyring på tværs af kanaler.

Kampagnen vil målrettes mod C-niveau ledere, herunder CMO’er, CIO’er, CDO’er, CTO’er og CXO’er, og vil udnytte design og medieformater med høj effekt på tværs af en bred vifte af kanaler. Købsmetoder omfatter en kombination af realtidsbudgivning (RTB) og ikke-garanteret direkte køb via On Demand, Adobe Advertising Clouds markedsplads.

Kampagnen, som er udviklet i fællesskab af Adobes kreative team og partneragentur Goodby Silverstein & Partners, viser hverdagens genstande med taglinjen “Make Experience Your Business”, der formidler, hvordan virksomheder skal tænke ud over de produkter, de sælger – de skal levere en virkelig enestående oplevelse omkring deres produkter for virkelig at skille sig ud. 

(Kilde: Pressemeddelelse fra Adobe, news.adobe.com).

Hvordan var artiklen?
Love It
0%
Interested
0%
Meh...
0%
What?
0%
Hate It
0%
Sad
0%
Om forfatteren
Jan Eskildsen
Jan Eskildsen
Jan Eskildsen er grafisk uddannet og har redigeret flere blade om dtp, grafisk produktion og design. Han har i en del år arbejdet som freelance journalist og konsulent og som informationsmedarbejder ved Den Grafiske Højskole og Medit Consult.
Kommentarer

Tilføj en kommentar