Nyheder
Læser nu
Kan magasinudgivere arbejde med e-handel?
0

Kan magasinudgivere arbejde med e-handel?

Skrevet af: Jan Eskildsen7. september 2017
Print Friendly, PDF & Email

Jeff Bezos og hans foretagsomhed har fået en del omtale i den seneste tid, ikke mindst fordi det nu står klart, at Amazon er gået fra blot at sælge bøger online til at sælge alt, hvad de har lyst til at sælge, skriver Peter Houston i Publishing Executive.

Verdens udgivere bør måske også begynde at være opmærksomme: Business Insider rapporterer, at Amazon vil være den tredjestørste digitale reklameudbyder på planeten inden 2019, med en omsætning på omkring 2,6 milliarder dollars.

Google og Facebook er stadig langt fremme i indtægtsvilkår, men Mediashifts businesskolumnist Dorian Benkoil, at Amazon er klar til at sparke medieindustriens røv. Han siger, mens vi alle har klaget over Duopolet,(Google+Facebook) er Amazon ‘giganten der sniger sig ind ad bagdøren’. (Se artiklen om dette i kommentarfeltet).

Hvordan var artiklen?
Love It
0%
Interested
0%
Meh...
0%
What?
0%
Hate It
0%
Sad
0%
Om forfatteren
Jan Eskildsen
Jan Eskildsen
Jan Eskildsen blev udlært typograf 1968 og litografisk trykker i 1971, siden efteruddannet på Den Grafiske Højskole (fra 2008 Danmarks Medie- og Journalisthøjskole) og på Den Journalistiske Efteruddannelse.
Kommentarer

Tilføj en kommentar