Premedia
Læser nu
Content Hub – den digitale marketingplatforms grundpille
0

Content Hub – den digitale marketingplatforms grundpille

Skrevet af: Steen Hansen13. juli 2017

Danske fremstillingsvirksomheder, der afsætter deres produkter internationalt, står i markedsføringsmæssig sammenhæng med en uhyre kompleks kommunikationsopgave. For mange er den så vanskelig, at man tvivler på effekten af den indsats, man gør og i værste fald er usikre på, om der kan ske fatale fejl. Kontrol over processerne starter imidlertid med, at virksomhederne tager ejerskab over det indhold, der skal kommunikeres. Det gør man ultimativt gennem etablering af en intern Content Hub.

 

Log ind for at læs artiklen

Du skal logge ind for at læse hele artiklen. Hvis du ikke har et login kan du oprette en bruger herunder.

Hvordan var artiklen?
Love It
100%
Interested
0%
Meh...
0%
What?
0%
Hate It
0%
Sad
0%
Om forfatteren
Steen Hansen
Steen Hansen
Chefkonsulent - Medit Consult
Steen Hansen er chefkonsulent hos Medit Consult. Med baggrund i bred erfaring fra prepress- og premediavirksomheder, varetager han bl.a. udviklingsopgaver med fokus på proces- og workflowoptimering specielt inden for content og digital asset management.
Kommentarer

Tilføj en kommentar