Forside » Premedia » DAM & MOM
Premedia artikler
 
Læs mere
1000
 
Læs mere
2240
 
Læs mere
1925

 
Læs mere
1505
 
Læs mere
2395
DAM & MOM
Seneste nyheder
 
Læs mere
13. juli 2017

Content Hub – den digitale marketingplatforms grundpille

Danske fremstillingsvirksomheder, der afsætter deres produkter internationalt, står i markedsføringsmæssig sammenhæng med en uhyre kompleks kommunikationsopgave. For mange er den så vanskelig, at man tvivler på effekten af den indsats, man gør og i værste fald er usikre på, om der kan ske fatale fejl. Kontrol over processerne starter imidlertid med, at virksomhederne tager ejerskab over det indhold, der skal kommunikeres. Det gør man ultimativt gennem etablering af en intern Content Hub.

 

Log ind for at læs artiklen Du skal logge ind for at læse hele artiklen. Hvis du ikke har et login kan du oprette en bruger herunder.

Opret brugerGlemt password?
1000
Seneste Premedia artikler
 
Content Hub – den digitale marketingplatforms grundpille
 
 
 
 
Grafisk Workflow artikler
 
 
 
 
 
Sociale medier
SOCIALE MEDIER